Receptie medewerker

Receptie medewerker

Bij binnenkomst treft een bezoeker jou, de receptie medewerker, als eerste. Wat betekent dat de eerste indruk die de bezoeker krijgt van de organisatie dus van sterk jou afhankelijk is. Om een onvergetelijke indruk achter te laten ben je bovenal representatief en gastvrij. En in combinatie met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels, ben je de bezoeker optimaal van dienst.

Maar receptie medewerker is meer dan het contact met de bezoeker. Zo voer je bijvoorbeeld administratieve taken uit, handel je klachten af, sta je verschillende partijen zowel face-to-face als telefonisch te woord en verstrek je informatie.

Belangrijkste eigenschappen van een receptie medewerker:

  • Representativiteit
  • Gastvrijheid
  • Sociale vaardigheden
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels
  • Geordend
  • Administratieve vaardigheden

Heb jij het in je om receptie medewerker te zijn bij SERIS? Bekijk dan de openstaande vacatures of stuur ons een open sollicitatie.