Services

Services

Als bedrijf wilt u een goede indruk achterlaten bij bestaande en potentiële klanten. Een eerste contact is bepalend voor uw imago. Doorgaans verloopt die kennismaking via uw telefoondienst of receptie. Het is aan uw receptionist of telefonist om een positieve toon te zetten. Hospitality is natuurlijk niet de kerntaak van uw bedrijf, maar het is wel uw visitekaartje. SERIS kan de zorg voor uw facility services van u overnemen. Onze ervaren gastheren, gastvrouwen en receptionisten zorgen voor een gastvrij ontvangst. De telefonisten van SERIS staan iedere beller vriendelijk te woord. SERIS zorgt voor de eerste indruk, u maakt het waar.

Een warm onthaal

Klanten die zich melden voor een afspraak met een van uw medewerkers, mensen die uw bedrijf binnenlopen voor meer informatie of leveranciers die een bestelling komen afleveren. Stuk voor stuk melden zij zich bij de receptie. De receptiemedewerkers van SERIS ontvangen iedereen aan hun balie met een glimlach en doen alles om bezoekers zo goed mogelijk van dienst te zijn. Een echte gastheer of –vrouw laat een positieve impressie achter. Niet alleen bij de balie, maar ook op andere plekken waar uw organisatie vertegenwoordigd is. Bijvoorbeeld op beurzen en evenementen. Onze gastheren en gastvrouwen zijn een eerste aanspreekpunt, bemannen uw stand of dragen zorg voor de garderobe. Hulpvaardig, vriendelijk en toegankelijk.

Telefoondienst: vriendelijke en behulpzaam

Wie vandaag de dag een afspraak wil maken, informatie wil inwinnen over gemeentelijke zaken of een abonnement op wil zeggen, die doet dat het liefst telefonisch of digitaal. Fysieke kantoren verdwijnen steeds meer uit het straatbeeld en daarom is het van belang dat telefonisten behulpzaam en vriendelijk klanten te woord kunnen staan. De telefonisten van SERIS zijn communicatief vaardig en accuraat. Ze houden u goed op de hoogte met handige terugbelnotities en telefoonverslagen. Zo ontgaat u niks.

De handyman voor iedere klus

Hospitality gaat verder dan een vriendelijke glimlach en een fijne telefoonstem. Ook de uitstraling van uw bedrijfspand is van invloed op het imago van uw bedrijf. Als uw werkplek er krakkemikkig en onverzorgd uitziet, is dat geen goede reclame voor de organisatie. De handyman van SERIS staat voor u klaar om allerhande praktische taken op zich te nemen. Hij zorgt ervoor dat uw pand altijd spik en span is.

Services: het visitekaartje van uw bedrijf

Gunt u al uw bezoekers een positief onthaal bij uw organisatie? Zoekt u receptionisten en telefonisten die uw klanten vriendelijk te woord staan? Een visitekaartje voor uw bedrijf? Doe dan een beroep op SERIS. Wij nemen de zorg voor al uw facility services van u over. Aarzel niet en neem contact met ons op voor meer informatie.