Volledig ontzorgen op het gebied van hospitality
Bij SERIS begrijpen we volledig dat u een goede indruk wilt achterlaten bij bestaande en potentiële klanten. Het eerste contact is hierin medebepalend voor uw imago. Hospitality is wellicht niet de kerntaak van uw organisatie, maar het is wel uw visitekaartje. SERIS kan u volledig ontzorgen op het gebied van facility services. Onze ervaren receptionistes, gastheren en gastvrouwen zorgen voor een professioneel en gastvrij ontvangst. SERIS zorgt voor een representatieve eerste indruk, u maakt het waar.
Een warm onthaal door onze receptiemedewerkers
Klanten die zich melden voor een afspraak met één van uw medewerkers, mensen die uw bedrijf binnenlopen voor meer informatie of leveranciers die een bestelling komen afleveren. Stuk voor stuk melden zij zich bij de receptie. De representatieve receptiemedewerkers van SERIS ontvangen iedereen aan hun balie met een glimlach en doen alles om bezoekers zo goed mogelijk van dienst te zijn. Een echte gastheer of –vrouw laat een positieve indruk achter. Niet alleen bij de balie, maar ook op andere plekken waar uw organisatie vertegenwoordigd is. Hulpvaardig, vriendelijk en toegankelijk.
Vriendelijke en behulpzame telefonisten
In de huidige digitale samenleving blijft persoonlijk contact belangrijk. Daarom begrijpen wij het belang van behulpzame en vriendelijke telefonisten. Onze telefonisten zijn communicatief vaardig, vakkundig, flexibel en proactief. Ze houden u goed op de hoogte met terugbelnotities en telefoonverslagen zodat u niks ontgaat.
De huismeester voor een representatief pand
Hospitality gaat verder dan een vriendelijke glimlach en een fijne telefoonstem. Ook de uitstraling van uw bedrijfspand is van invloed op het imago van uw bedrijf. Als uw werkplek er onverzorgd uitziet, is dat geen goede reclame voor de organisatie. De huismeester van SERIS staat voor u klaar om alle praktische taken op zich te nemen. Hij zorgt ervoor dat uw pand er altijd representatief uitziet!
Een visitekaartje voor uw organisatie
SERIS heeft goed opgeleide medewerkers die écht als uw visitekaartje kunnen dienen.
- Receptioniste
Alles tot in de puntjes geregeld. - Gastvrouw of gastheer
Een warm welkom voor iedere klant. - Huismeester
Een verzorgde werkomgeving.
Contact SERIS om uw klanten een positieve ervaring te geven
Gunt u al uw bezoekers een positief onthaal bij uw organisatie? Zoekt u receptionisten en telefonisten die uw klanten vriendelijk en professioneel te woord staan? Een visitekaartje voor uw bedrijf? We komen graag met u in contact. Wij nemen de zorg voor al uw hospitality diensten van u over. Neem contact op voor meer informatie.